Karácsonyi haul

by - Wednesday, December 27, 2017


Remélem mindenkinek kellemesen telik a karácsonya, és élményekben gazdag perceket tölt szerettei körében, sok pihenéssel és persze kajálással egybekötve. Nálam valahogy így nézett ki az elmúlt pár nap. Felénk az ünnepi időszak elég sűrű, mivel apukám december 23-án született, így szombaton még az ő születésnapját is meg "kellett" ünnepelnünk, tegnap pedig az egész család nálunk vendégeskedett. Emiatt nagyjából az egész hétvégét takarítással meg sütés-főzéssel töltöttük, de abszolút megérte, mert apu nagyon örült a meglepetésnek, a karácsonyi ebéd pedig szuperül sikerült.

Az előző bejegyzésem ugyebár egy wishlist volt, úgyhogy most ehhez szeretnék visszakapcsolni egy haul formájában. Azért használom ezt a szót, mert nem csak a karácsonyi ajándékaimat szeretném nektek megmutatni, hanem azokat a dolgokat is, amiket a héten sikerült beszereznem egy hosszú vásárlós nap során. Szóval lássuk, milyen csodák vártak engem a karácsonyfa alatt!


Elsőként az apróságokkal kezdeném: a keresztszüleimtől kaptam egy sötétszürke, puha sálat, mögötte pedig a barátom szüleitől kapott kis ajándékcsomag látható, amiben volt egy tusfürdő és egy parfüm. Elég kellemes illatú mindkettő, úgyhogy azonnal be is fogtam őket. Mellete egy aprócska Guess parfüm található, amit édesapámtól kaptam, és aminek az az érdekessége, hogy úgy néz ki, mint egy nagyon lapos, sima téglalap. (Először nem is jöttem rá, hogy ez egy parfüm, annyira nem tűnt annak. :D) Aztán a kerek fekete dobozban szintén egy parfümöt kaptam, ezt az unokatestvéremtől - a Thomas Sabo Charm Rose Intense illatát választotta nekem, ami kicsit túl erős a bőrömön, de egyébként kellemes illata van, szóval majd igyekszem használni.

Mellette egy kézkrém található, amit én vettem magamnak, mert már nagyon régen kinéztem ezt a márkát, és most pont le volt árazva a dm-ben. Ez egyébként a Treaclemoon "The raspberry kiss" nevű terméke, ami azon felül, hogy csodás málna illatú, mandulaolajjal és sárkánygyümölccsel ápolja a kézbőrt. Nekem nagyon bevált, mert viszonylag gyorsan szárad és egyáltalán nem irritálja a bőrömet (a legtöbb kézápólótól gyakran kiütéses és sebes lesz a bőröm). Amúgy vegán termék. 

A kép jobb szélén található még két Balea fátyolmaszk, amiket tulajdonképpen csak azért vettem, mert szórakoztatónak találtam őket, és kíváncsi voltam, milyen egy ilyen arcmaszk, mert eddig csak krém állagúakkal volt dolgom. A "Be a Tiger" nevűt még nem próbáltam, de az aktív szeneset igen: csodát nem tett a bőrömmel, de tényleg tisztított valamit, szóval én elégedett voltam vele.


És akkor következzenek a szépségápolási termékek! Ennek nagyrészét én ajándékoztam magamnak, mert rászabadultam a dm leárazott részlegére, és egyszerűen nem bírtam megállni, hogy ne vegyek valamit (khm... több valamit). Szóval amiket én szereztem balról jobbra: két Astor Perfect Stay Fabulous rúzs (500 ft/darab), trend it up Ultra Smokey szemhéjceruza, Intense Color szemhéjtus és Ultra Black szemhéjtus. A szemhéjceruzáról annyit, hogy alapvetőleg sötétlila színű, és nagyon szépen csillog, de ha elsatírozom a kis pamacsos véggel, akkor inkább szürke/fekete lesz. A két szemhéjtus közül amúgy nekem az Intense Color jön be jobban, az tényleg szupertartós és vízálló, ráadásul nagyon erős a színe (metálszürkés). 

A Carmexet sajnos nem leárazva vettem, de abszolút megérte az árát, mert imádom! Télen állandóan kicserepesedik a szám, és rossz szokásom, hogy ilyenkor állandóan sebesre harapdálom az ajkaimat, mert annyira idegesít a dolog - aztán az egész kezdődik előlről. Nagyon sokféle ajakápolót használtam már, de egyik se vált be annyira, mint most ez. Emlékszem, amikor először felkentem, akkor konkrétan csípte a számat (mert nyilván tiszta seb volt), amit én a gyógyulás számlájára írtam fel. Azóta is naponta többször használom, és szuperül puhítja az ajkaimat, még a tubusos kiszerelés is bejött, mert így nagyon kényelmes a használata.

A piros Max Factor körömlakkot, a False Lash Epic szempillaspirált és a rúzst a keresztanyámtól kaptam - még egyiket sem próbáltam, de a márkából kiindulva jó termékekről van szó. Ó, még az essence-es púdert is tőle kaptam, aminek külön örülök, mert nálam abszolút hiányoznak az ilyen "alap" sminktermékek, mint pl. az alapozó, a púder, stb. Úgyhogy mostmár ilyenem is van.

Jaj, és ami alul félig lelóg a képről, az a világ egyik legkirályabb terméke: a Catrice Instant Lipstick Mattifier. Lényegében ez egy top coat, amit bármilyen rúzsra felkenhetünk, és pár perc alatt lemattítja a színét. Nagyon király. Nekem most kettő is van, mert a drága barátom ugyan emlékezett rá, hogy borzasztóan vágyok egy ilyenre, de arra már nem, hogy valamikor novemberben vettem is magamnak egyet. Persze ennek is nagyon örülök: biztos vagyok benne, hogy hasznát fogom venni. 


Itt van a három rúzs felkenve a bőrömre: a legfelső szín az Astor 602-es árnyalata, alatta lévő pedig a 403-as. A felsőt direkt karácsonyra vettem, mert ezzel a kis csillogós beütésével nagyon az ünnephez illőnek éreztem, a középsőt meg nyárra tartogatom, mert olyan élénk pink színű, hogy máskor szerintem fel sem tudnám kenni. A legalsó pedig a Max Factor Lipfinity 140-es árnyalata, ami annyira nem az én színem, de hé, ezek a rúzsok extratartósak, úgyhogy már csak ezért is használni fogom. 


És akkor mos ugrás az egyéb kategóriára: itt a táskán kívül mindent a barátomtól kaptam, azt pedig a szüleimtől. Jobb oldalt két Lush termék látható, az egyik a Yellow Submarine nevű fürdőbomba, a másik pedig egy masszázstömb, amiben valamilyen fura babok vannak és egyébként borsmenta illatú. A hátizsák ugyebár a szüleimtől van, és nagyon tetszik, bár eleinte nem tudtam hova tenni, mert ilyen hálózsákszerű anyagból van, és még sosem találkoztam ilyennel. De összeségében bejön, és az a szitakötő csak még királyabbá teszi az egészet, mert egyből a The Last of Us jut eszembe róla.

Na és akkor itt van még ez a szenzációs könyv, amit szintén a barátomtól kaptam, leginkább azért, mert nagyon viccesnek találta ezt a címet, hogy A ló. Meg azért azt is tudni kell hozzá, hogy nagyon szeretem a lovakat, és amikor egyszer megkérdezte, hogy mit szeretnék karácsonyra, azt mondtam, hogy egy pónit. Szóval most van egy ilyen könyvem is, ami tele van sok szép pacis képpel.


Kaptam még egy piros ruhát is anyukámtól, amit még együtt néztünk a New Yorkerben, csak nem volt szívem még ezt is megvenni, mert nagyon sok pénzt otthagytunk aznap a plázában. De nagyon tetszett, úgyhogy azóta tervezgettem, hogy majd visszamegyek érte. Hát, mostmár nem kell! Amúgy ez egy hosszúujjú ruha, ami kicsivel térd fölé ér, és elől zárt, nincs semmi dekoltázsa - a képen a hátulja látszik. Hátul elég mély kivágása van, nagyjából derékig ér, és a vállrésze is nyitott. Imádom, azonnal fel is vettem a tegnapi ebédre.


Zárásként még megemlíteném, hogy egy csodaszép fekete bőr csizmát is kaptam a szüleimtől, valamint egy sárgás-barnás pulcsit is. A csizmának borzasztóan örülök, mert évek óta vágytam egy ilyenre, és ez tényleg maga az álom. Kicsit lovaglócsizma beütése van (jó, nagyon), de pont ez teszi számomra különlegessé és elegánssá. Meg az a kis piros csík, ami hátul található a csizma sarokrészén, és csak akkor látszik, ha fentről nézi az ember. 

Hát ennyi lett volna, ti mit kaptatok, mit adtatok karácsonyra? :)

You May Also Like

2 comments