2017 kérdésekbe foglalva

by - Saturday, December 30, 2017


Boldog Újévet minden kedves erre járónak és drága olvasómnak, remélem sikerekben, szeretetben és boldogságban gazdag év elé néztek! :) Szeretem az óévet egy kis összefoglalóval búcsúztatni, idén pedig úgy gondoltam, hogy ezt egy tag képében fogom megtenni, amit a Tea is a hug in a cup blogról csórtam. Lássuk is, milyen volt az idei évem!

1: Mit csináltál 2017-ben, amit korábban soha?
Pénzért dolgoztam, igazi munkahelyen, és részt vettem egy fesztiválon. Meg együtt nyaraltam a szüleimmel és a barátommal. És cikkeket írtam egy pszichológiai szaklapnak.

2: Megtartottad a szilveszteri fogadalmaidat, illetve fogsz-e tenni újakat idén?
Összeségében nem vagyok az a nagy "fogadalmas" ember, nem hiszek abban, hogy az Újév bármivel is jobb motivációt/segítséget nyújtana a céljaim eléréséhez. Szerintem tavaly sem fogadtam meg semmit, és idén sem fogok.

3: Szült valaki aki az ismerőseid közül?
Nem, azért a mi korosztályunk még nem tart ott. :D

4: Halt-e meg valaki hozzád közel álló?
Sajnos igen. 2017 ebből a tekintetből nehéz év volt a család számára, ugyanis nyáron a nagymamám hagyott itt minket, rá pár hónapra pedig a kutyusunk is elhunyt. Mind a kettő nehéz és fájdalmas volt a maga nemében, és mindketten hiányoznak nap mint nap.

5: Milyen országokat látogattál meg?
Voltam Angliában, Ausztriában és Horvátországban.

6: Mit szeretnél 2018-ben, ami hiányzott 2017-ben?
Hát... ősszel ugyebár elhunyt a kutyusunk, és ő nagyon hiányzik az itthoni mindennapjaimból, úgyhogy egy kisállatnak örülnék. Ja meg nem lenne rossz, ha kitalálnám már végre, hogy mi lesz az életemmel, szóval a bizonyosságnak is örülnék.

7: Milyen dátumok fognak megmaradni az emlékezetedben az évből és miért?
A standard szeptember 26. (szülinapom) és május 27. (évfordulónk) megmarad, ezeken felül pedig a május 19. (oxfordi utazásunk napja) és az augusztus 23. (Strand fesztivál kezdete) foglal el különleges helyet a szívemben.

8: Mi volt a legnagyobb teljesítményed az évben?
Az egyetem első évének az elvégzése, egyértelműen. Bár nem volt olyan nehéz, de ettől függetlenül büszke vagyok rá, hogy lezártam az első évemet az egyetemen, és arra az átlagra is, amit ezalatt az év alatt produkáltam.

9: Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Valószínűleg az, hogy ismét beleestem a bizonytalanság feneketlen gödrébe, ahonnan egész egyszerűen nem tudok kimászni.

10: Szenvedtél betegségtől vagy sérüléstől?
Igen, sajnos jelenleg is van egy "betegségem", ami inkább egy olyan krónikus állapot, ami lassan 1-2 éve nem akar elhagyni, és ami miatt januárban lesz is egy kisebb műtétem. Érthetően parázok tőle, de ezzel együtt már várom is, mert kezd nagyon elegem lenni ebből a makacs betegségből.

11: Mi volt a legjobb dolog amit vettél?
Egyértelműen a király(nő)i plüss corgi, amit Oxfordból hoztam. De nagyon szeretem az Aliexpressről rendelt kacataimat is, amikről majd szeretnék egy egész bejegyzést is írni, szóval stay tuned!

12: Kinek a viselkedése döbbentett meg?
Senkié igazából. Általában elég jól ki tudom számítani a körülöttem lévők viselkedését. Max az egyik barátnőmet tudom felhozni, aki nagyjából egy hónapja folyamatosan offol minket, és egyszerűen senki sem érti, hogy miért.

14: Mire ment el a legtöbb pénzed?
Magamból kiindulva kajára és hülyeségekre, de sajnos nem ragadt meg az a szokásom, hogy vezessem a pénzügyeimet, ezért nem tudom bizonyítani, hogy így van.

15: Mitől lettél nagyon nagyon nagyon izgatott?
Hú, ez egy hosszú lista lenne, ha igazán jól belegondolnék a dolgokba, mert én nagyon apró dolgoktól is képes vagyok nagyon izgatott lenni, szóval a teljesség igénye nélkül: az oxfordi utazás, amikor megtudtam, hogy mégis eljöhet velünk nyaralni a barátom, amikor a barátnőim elvittek lovagolni, és amikor megvettem a repjegyeket Lisszabonba.

16: Melyik dal fog mindig 2017-re emlékeztetni?
Nem is egy dal, hanem egy egész album fog 2017-re emlékeztetni, ez pedig Lorde-tól a csodálatosnál is csodálatosabb Melodrama. Valamiért a balatoni kiruccanásunkhoz kötöm, meg úgy összeségében 2017 nyarához, ami egy király időszak volt.

17: Az előző évhez viszonyítva te: (a) boldogabb, szomorúbb? (b) vékonyabb, dagibb? (c) gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Nagyjából az összesre azt mondanám, hogy ugyanott vagyok. Nem érzem magam sem boldogabbnak, sem szomorúbbnak, mint 2016-ban, hízni sem híztam, és bár mindenki azt kérdezgeti, hogy fogytam-e, szerintem az sem történt meg. Maximum gazdagabb vagyok valamivel, mert most nagyon király ösztöndíjat kapok és még dolgoztam is két hónapot pluszba.

18: Miből kívánod, bárcsak többet tettél volna?
Többet foglalkozhattam volna a lehetőségeimmel, és többet élhettem volna szociális életet, és itt most nem csak a bulikra gondolok. Néha borzalmas, hogy mennyire lusta vagyok kimozdulni otthonról.

19: És miből kevesebbet?
Kevesebbet rágódhattam volna dolgokon.

20: Hogyan töltötted a karácsonyt?
Nagyjából úgy, ahogy minden évben. 23-án apukám születésnapját ünnepeltük, úgyhogy anyuval egész nap sütöttünk-főztünk, este pedig megünnepeltük. 24-én takarítottunk és karácsonyfát diszítettünk, este pedig ajándékokat bontottunk és utána elfogyasztottuk a már tradicionálissá vált karácsonyi menünket (húsleves és lazacos tészta). Karácsony napján pedig összejött az egész család és estig beszélgettünk meg ettünk.

21: Szerelembe estél 2017-ben?
Vagy milliószor. Az összes kutyával, akivel találkoztam úton-útfélen vagy a neten.

22: Mi volt a kedvenced tv-ben?
Amióta nem lakom otthon, nem igazán nézek tévét, mert hát... az albérletben nincs. De sorozatokat azért persze nézek, és ezek közül abszolút favorit lett a Szolgálólány meséje és a Stranger Things. Ja meg természetesen a Luxusfeleségek!

23: Utálsz most valakit, akit előző évben nem utáltál?
Nem szokásom a gyűlölködés, szóval senkit sem utálok. Max nem kedvelek annyira.

24: Mi volt a legjobb könyv, amit olvastál?
Idén sem olvastam túl sokat, mert borzalmas, lusta emberi lény vagyok, de ami idén mindenképp kiugró élmény volt a számomra, az a Galaxis Útikalauz stopposoknak című könyv. Ennél királyabbul furább és bizarabb könyvet még nem olvastam, nagyon ajánlom mindenkinek! Nyárra pont jó olvasmány.

25: Mi volt a legnagyobb zenei felfedezésed?
Zene terén egyértelműen Jaymes Young munkássága volt az év felfedezése számomra, akire csak véletlenül bukkantam rá a youtube-on. Azóta is előszeretettel hallgatom a dalait.

26: Mit szerettél volna kapni?
Egy közös utazást a barátommal!  (Meg egy lovat és egy vattacukor készítő gépet, de ezek sajnos nem teljesültek. Meglepő.)

 27: Mit szerettél volna, és nem kaptad meg?
Ez majdhogynem ugyanaz a kérdés, mint az előző, szóval...

28: Mi volt a kedvenc filmed az évben?
Valószínűleg épp a hozzáférhetőség elve munkálkodik bennem, ugyanis erre most a Star Wars The Last Jedi filmet mondanám, amit pár hete láttunk a barátommal a moziban. Nekem nagyon bejött, szerintem abszolút király újításokat vezettek be a kánonba.

29: Mi az az egy dolog, ami mérhetetlenül kielégítőbbé tette az évedet?
Az, hogy végre úgy érzem, vannak barátaim az egyetemen, és hogy rájöttem, hogy nem kell mindenkivel megszerettetnem magam.

30: Hogy írnád le a 2017-es divat koncepciódat?
Haha, nekem nincs semmiféle divat koncepcióm. Azért idén kicsit megpróbáltam elegánsabbra és csinosabbra fogni a dolgot. Kérdéses, hogy ez hogy sikerült, de a szándék a lényeg, nem?

31: Melyik hírességet, közéleti személyiséget szeretted a legjobban?
Lorde-t.

32: Kit hiányoltál?
Néha a szüleimet, néha a barátomat, néha a barátnőimet. Néha az életkedvemet.

33: Mondj egy értékes leckét, amit az évben tanultál!
Nem kell mindenkinek kedvelnie engem, és nekem sem kell mindenkit kedvelnem. Ezt egyszerűen lehetetlen kivitelezni.

34: Idézz egy dalszöveg részletet, amit összefoglalja az éved.
"And it's the fight, and the fight of our lives
You and I, we were made to thrive
And I am your future, I am your past
Never forget that we were built to last
Step out of the shadows and into my life
Silence the voices that haunt you inside"

Ez You Me At Six, és a nyarat juttatja eszembe. Imádom ezt a számot.

You May Also Like

4 comments