Őszi bakancslista

by - Sunday, September 24, 2017


Amint láthatjátok, a blogra is beköszöntött az ősz. Kicsit változtattam a színvilágon, valamint új sablont töltöttem fel kinézetként, ami talán még az előzőnél is letisztultabb. Azonban az ősz nem csak  itt blogspoton ért utol, hanem a szívembe is beköltözött. Egyelőre a borongós melankólia még szerencsére elkerül, de az a tipikus őszi hangulat már pár hete megszállt. Ennek eredménye ez a bejegyzés is, ami ha jól sejtem, az első ilyen "szezonális" bakancslista a blogon.

Amit leszögeznék így előre, az a lista személyes vonatkozása. Ez sokkal inkább egy "to-do list" nekem, mint egy inspirációs bejegyzés nektek és mindenki másnak arról, hogy mivel üssük el üres perceinket az őszi időben. Ezt egyrészt sajnálom, mert szeretnélek titeket motiválni és inspirálni új dolgok kipróbálására, másrészt viszont úgy érzem, hogy nagyon sok ilyen bejegyzés kering már az interneten, így nekem felesleges lenne írnom még egy ezrediket. Azt remélem, hogy ez a személyes bakancslista is inspirálni fog titeket valamilyen szinten, ha másra nem, hát legalább arra, hogy ti is megírjátok a sajátotokat. 


Pumpkin Spice Latte-t inni // Igen, tudom, hogy basic, de amióta feljöttem Budapestre, azóta tervezzük a lakótársaimmal, hogy végre elmegyünk inni egy Pumpkin Spice Latte-t a Starbucksba, hogy lássuk mire az a nagy felhajtás. Egy éve nem sikerült megvalósítanunk ezt a tervünket, mert mindenki össze-vissza rohangált és az órarendjeink ütötték egymást, de most itt az újabb lehetőség - remélem idén sikerül bepaszíroznunk valahová egy kis kávézást.

Amerikai pitét sütni // Igazából már régóta piszkálja a fantáziámat, hogy miben lehet más egy amerikai pite a mi kis magyar piténktől, és mindig is tetszettek ezek a sütik a kis aranyos rácsos tetejükkel. Az agyam valahogy az otthonnal és az ősszel kapcsolja össze a pitesütést, úgyhogy idén mindenképp megpróbálkozom majd egy ilyen elkészítésével.

Piknikezni a Normafán // Tavasszal már jártam ott, és akkor is nagyon tetszett a hely hangulata, de biztos vagyok benne, hogy ősszel ezerszer szebb élmény a Normafán sétálgatni a sok színes levél és fa között. Nagyon király lenne, ha idén a barátommal kettesben jutnánk el ide, de nem tudom, ő mennyire díjazná az aktív pihenést hétközben. Nos majd meglátjuk :)

Túrázni egyet apával // Apa általában évente elmegy túrázni, vagy a családdal vagy egyedül, én pedig mindig nagyon szeretek vele tartani. Előző évben egy szuper napot töltöttünk el a Bakonybélben, és nagyon szép helyeket fedeztünk fel együtt, még egy planetáriumba is beugrottunk. Számomra ez egy nagyon kedves emlék, és szeretném ha még több ilyet tudnék gyűjteni a közeljövőben. 

Töklámpást faragni // ... és nagyon sok sütőtököt enni. Imádom a sütőtököt, és ősszel szerencsére sokat is csinálunk itthon - jó arra hazaérni, hogy a konyhából árad a sütőtök illata. Az pedig még jobb, amikor  beleharapok a narancssárga finomságba, amit előzőleg leöntöttem egy kis mézzel. Ami pedig a tökfaragást illeti, kiskoromban mindig jó mókának tartottam, bár sosem voltam valami ügyes benne. Jó lenne újra megpróbálkozni a dologgal, hátha most valami királyabbra vagyok képes. Mókás lenne kitenni egy töklámpást az albérletben.

Résztvenni egy Halloween partin // Még sosem halloweeneztem, pedig gyakorlatilag minden évben eltervezzük a barátaimmal, hogy majd most tartunk egy beöltözős bulit, de eddig csak egy farsangot sikerült összehoznunk. Remélem idén sikerül eljutnunk egy buliba, mert nagyon szeretem a beöltözős partikat. Bár még ötletem sincs, hogy minek öltöznék, de hát még van időm. 

Megrendelni egy őszi Tokyo Treat dobozt // Már írtam arról, hogy rendeltem Japánból egy meglepetés dobozt, ami tele van mindenféle vicces és bizarr finomsággal. Első alkalommal annyira tetszett ez az egész, hogy elhatároztam, még rendelni fogok pár dobozt a közeljövőben. Kitaláltam, hogy egy éven át minden évszakból rendelek egy dobozt: a tavaszit és a nyárit már le is tudtam, a következő pedig az őszi. A szeptemberiről és az októberiről már lecsúsztam, de a novemberit mindenképp meg szeretném rendelni. 

Találni valami őszi darabot a turiban // Még sosem jártam turiban, legalábbis nem úgy, hogy komolyan megfontoltam volna annak az esélyét, hogy vegyek is valamit. Sokáig nem értettem, hogy mit esznek mások annyira a turiban, mert hát mégiscsak valaki más levetett, elhasznált ruháit veszed meg, de aztán felköltöztem Pestre, és egyre többször kaptam azt a választ a "Jaj de szép darab, honnan van?" kérdésemre, hogy a turiból. Az egyik lakótársam ruhatárának nagyjából a fele turiból származik, és mindig szuper darabokkal tér haza, úgyhogy egy ideje már én is nagyon el szeretnék menni valahova keresgélni. 

Elutazni valahova // Ezt csak így félve és ködösen írom ide, mert az én életemben valahogy semmi sem biztos, és minden terv, minden ötlet az utolsó pillanatban kristályosodik ki, az utazás pedig különösen ilyen. Főleg ha egy másodéves medikussal próbálsz egyeztetni. Szóval a lényeg az, hogy idén szeptemberben leszek 20 éves, és szülinapomra egy utazást szeretnék kérni a szüleimtől, csak még nem látom pontosan, hogy ez miként és hogyan fog megvalósulni.

Nektek mik a terveitek őszre? Mik azok a dolgok, amiket mindenképp meg szeretnétek csinálni? 

You May Also Like

0 comments