I Dare You - Elhanyagolt hobbik

by - Saturday, November 12, 2016


A kihívássorozat mostani feladata egy igazán felszabadító felszólítás volt, mégpedig az, hogy a rendelkezésünkre álló két hétben szánjunk minnél több időt három olyan hobbinkra, amiket az utóbbi időben ilyen vagy olyan okokból kifolyólag elhanyagoltunk. Amilyen nagyszerű volt ez a feladat, olyan nehéz is - hiszen továbbra is elég pörgősek a napjaim, és alig van "szabadidőm". Vagyis ritkán fordul elő, hogy épp semmi dolgom és/vagy programom nincs, de azért igyekeztem tényleg időt szakítani néhány szívemhez közel álló hobbimra. Ezt az őszi szünet nagyban segítette, és bevallom, pont kapóra jött nekem egy kis pihenés. Nézzük is, mire sikerült ebben a két hétben időt szakítanom!


OLVASÁS

Az olvasás, mint hobbi, mindig is fontos szerepet töltött be az életemben, de amióta elkezdődött az egyetem és a rohanás, azóta sajnos jelentősen kevesebbet fordul meg a kezemben könyv. Ebben a két hétben azonban meglehetősen sokat olvastam, legalábbis mostani magamhoz képest biztosan. A szünet alatt valami furcsa indíttatásból kifolyólag elolvastam Leiner Laura Akkor szakítsunk! című nevetséges firkálmányát (de csak miután végeztem a Gépnaranccsal), amiről többet nem is szeretnék nyilatkozni, elég annyi, hogy én valószínűleg mazochista vagyok, amiért végigolvastam. A legnagyobb szégyen, hogy egy eldugott, apró részemet még érdekelte is, hogy mi fog történni. Jelenleg viszont az Anna Kareninát olvasom, abból a felindulásból, hogy végre befejezzem a nagyjából két évvel ezelőtt elkezdett könyv olvasását - és meglepően jól haladok. Egyébként ehhez kapcsolódóan majd szeretnék egy bejegyzést írni, ugyanis több elolvasandó könyv is van a tarsolyomban, és egy kis kihívás keretében szeretném is majd nektek bemutatni őket.


BARANGOLÁS

Ez egy viszonylag újkeletű hobbim, amit a budapesti felköltözést követően szedtem magamra. Amióta csak biztossá vált, hogy Budapesten fogok tanulni és élni, egyértelmű elhatározásom, hogy felfedezem fővárosunk szépségeit, és amikor csak tudok, barangolok az utcáin. Erre pont az őszi szünetben nem volt lehetőségem, mivel azt itthon - és egy részét Nagyváradon, valamint Óváron - töltöttem, viszont előtte és utána sikerült időt szakítanom rá. Október végén az egyik lakótársammal elsétáltunk a Hősök Terére, aztán megnéztük a Vajdahunyad várát, és ha már ott voltunk, kicsit andalogtunk a Városligetben is. Gyönyörűen szép volt! Ezen a héten pedig szerdán elsétáltunk a Kálvin térről a Deákra, közben kávéztunk egyet és beugrottunk a Tigerbe a Váci utcán. Az estét végül az Akvárium előtti spontán adventi vásárban zártuk, lángossal és forralt (eper)borral. Mondanom sem kell, hogy szintén csodaszép élmény volt, főleg, hogy az utcákon alig voltak rajtunk kívül, így csendesen élvezhettük a város szépségét. Plusz én még a Gozsdu udvart is megjártam, és a Zsidó negyed szépségeire is rácsodálkoztam.


KREATÍVKODÁS

Újból elkezdtem foglalkozni a Wreck This Journalommal, és még írni is sikerült valamennyit a szünetben, aminek roppant mód örültem. Sok ötletem van, és szeretnék elkezdeni színezni is, remélhetőleg lesz rá időm valamikor. Ehhez a hobbimhoz most sajnos nem hoztam képet, mert a Wreck This Journalban még nem tartok ott, hogy büszkén fotózgassam a tartalmát, a saját írásomat lefotózni pedig elég furának ítéltem ahhoz, hogy ne tegyem meg. Viszont van még bőven képem Budapestről! :)




Olvasd el a többiek bejegyzését is!


You May Also Like

0 comments